.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری جلسه مجمع نمایندگان مازندران با فرجی دانا

 شمال نیوز: عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، از برگزاری نشست مجمع نمایندگان استان‌های گیلان، مازندران و گلستان با فرجی دانا در هفته‌ آینده خبر داد و گفت: پس از دوبار لغو این جلسه از سوی وزارت علوم، 15 اردیبهشت ماه این جلسه برگزار خواهد شد.

رضا صابری در گفت وگو با خانه ملت،‌ با یادآوری برگزاری جلسات هفتگی مجامع نمایندگان استان‌ها با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، گفت: دو هفته گذشته زمان برگزاری جلسه مجامع نمایندگان استان‌های گیلان، مازندران و گلستان بود که از سوی وزارت علوم به صورت یک‌طرفه لغو شد.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه برگزاری جلسات هم‌اندیشی نمایندگان استان‌ها با مسئولان وزارت‌ علوم به توسعه آموزش عالی در استان‌های مختلف کشور می‌انجامد، افزود: با لغو متوالی این جلسه از سوی وزیر علوم، این فرصت از نمایندگان استان‌های گیلان، گلستان و مازندان برای طرح مشکلات استانی در رابطه با مباحث آموزش عالی گرفته شده است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده مقرر شد دوشنبه(15 اردیبهشت‌ماه) جلسه مجمع نمایندگان استان‌های گلستان، مازندران و گیلان با فرجی دانا برگزار شود.

گفتنی است جلسات هم‌اندیشی نمایندگان مجامع استانی با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دوشنبه هر هفته برای بررسی موضوعات مرتبط با آموزش عالی همسو با آمایش سرزمینی استان‌ها برگزار می‌شود./250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.